Du är här:   Växa  > IL - innovation
  |  Logga in
 IL-innovation
Minimera

För dig som är ledare i innovativa företag

Ledarskapsprogrammet IL-innovation är upplagt som ett tvådagars program med internat. Efter internatet hålls en halvdagars workshop i grupp kring ett case som gruppen bestämmer. Dessutom ingår 1 uppföljande individuellt coachingsamtal på 1 timme.

 

 Kommande programtillfällen
Minimera

Inga fler programtillfällen under 2017

Välkommen att anmäla dig! 

 

 Kort om programmet
Minimera

Process: förberedelse + kurs + halvdagsworkshop + vi följer upp processen
Ingår: Kurs, kursmaterial, boende, mat, 2 uppföljande coachingsamtal om 1h
Kostnad: 17 300:- ex moms (varav 4800:- betalas vid anmälan) samt
Kost och logi: 3 495:- ex moms

 

 Ur innehållet
Minimera

Att se och att bli sedd – om kommunikation och självkännedom
Att skapa förutsättningar – om värderingar och attityder
Att möta det nya – om förändringar och förnyelse
Att öppna upp – om kreatvitet och idéskapande
Att resonera och känna in – om perspektiv, tydlighet och medvetna val
Att utnyttja potential – om grupputveckling och samarbete
Att motivera och driva – om engagemang och tankens kraft

 

 

 Referenser
Minimera

Se gärna kommentarer från tidigare programdeltagare från de öppna programmen här -> Referenser.

Önskas vidare referenser, vänligen kontakta programansvarig Stefan Knutsson på 0707-69 66 03.

 

 Kostnad och anmälan
Minimera

Kostnad 17 300:- ex moms + 3 495:- ex moms för kost och logi  (varav 4 800:- betalas i samband med anmälan)

Ingår: Kurs, kursmaterial, 1 övernattning på Örenäs slott, mat (Dag1: 2x kaffe m kaka, lunch, tre rätters middag. 
Dag2: frukost, 2x kaffe m kaka, lunch) och 1 halvdagsworkshop samt 2 uppföljande coachingsamtal om 1h

Antalet platser per programtillfälle är begränsat till max 12st. Har du frågor som rör anmälning eller betalning, vänligen kontakta programansvarig Stefan Knutsson på 0707-69 66 03.

Anmälningsavgift kr 4 800:- ex moms, som är en del av kursavgiften, är bindande. Efter det vi mottagit anmälningsavgiften kommer vi att i god tid före programtillfället skicka dig mera information.

 ->  Anmäl dig idag!  <-

 

Välkommen!

Design: Engelbert Group

PPR, who owns Gucci and Yves Saint Laurent, did not disclose the price it taken care of family-possessed Brioni, whose suits are actually featured in several Bond films. But experts estimate Brioni s enterprise worth at 250 million pounds to watch replicas watch replicas 300 million pounds, for example a hundred million pounds indebted. It's the newest inside a number of purchases in the luxury store which captured bought U. S. sports clothes brand Volcom and Swiss watch maker Sowind Group. Concurrently, PPR continues to be trying to unload a couple of of their a smaller amount lucrative models like catalog store Redcats and record and customer electronics chain Fnac. PPR Leader Francois-Henri Pinault, who revealed in September the business was at talks with Brioni, mentioned the company had compensated substantially a smaller amount compared to 350 million-euro ($481 million) figure reported captured. Pinault omega watches also voiced hope that the purchase of Redcats postponed in September vintage replica watches vintage replica watches following signs that bids would can be found in nicely underneath the 1. five billion-euro reserve cost could nevertheless occur, saying there was 18 interested candidates. The eye hasn t disappeared and interest continues to be expressed because then, he mentioned, adding top replica watches top replica watches that numerous in the possible customers had their particular financing. Frozen financing marketplaces have been 1 in the factors the Redcats purchase, which in fact had attracted interest from many private equity finance companies for example Advent, Apollo, Bain, Carlyle, Cinven together with several TPG and PAI, was postponed. Even if little, this deal verifies the company s readiness to enhance exposure for the quick growing soft line luxury marketplace, mentioned a Paris-based trader. Also, the company presently demonstrated its effective history in changing little luxury brands into excellent achievement tales.